مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-14سياسي

فارس من| نیمی از مردم آغاجاری تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند


مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار مشارکت خیّران در تهیه کولر و وسایل گرمایشی برای نیازمندان شهرستان آغاجاری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار مشارکت خیّران در تهیه وسایل سرمایشی برای افراد کم برخوردار شهرستان آغاجاری شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

شهرستان آغاجاری یکی از شهرهای کم برخوردار استان خوزستان با جمعیتی بالغ بر17 هزار نفر است که حدود نیمی از ساکنان این شهرستان تحت پوشش نهاد های حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی هستند.

محمد رضا حیدری مدیر اجرایی قرارگاه جهادی ایثارگران شهرستان آغاجاری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آغاجاری علی رغم وجود ذخایر عظیم نفتی، منطقه ای محروم و کمتر توسعه یافته با بافتی فرسوده است و از نظر اشتغال در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

وی گفت: از این رو این قرارگاه در صدد تهیه تعدادی کولر و بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند برآمد که به دلیل عدم مشارکت خیّران این پویش هنوز به اهداف خود دست نیافته است.

حیدری همچنین بیان کرد: مردم شهرستان آغاجری در حال حاضر و در آستانه فصل سرما از وسایل سرمایشی نیز بی بهره هستند و از خیّران دعوت می کنیم با پیوستن به این پویش از افراد کم برخوردار حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نیمی از مردم آغاجاری تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

فارس من| نیمی از مردم آغاجاری تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند